Šiandien minima Europos sveikos mitybos diena

Keletas patarimų, kurie gali padėti pakeisti mitybos įpročius:

  • Valgykite kuo įvairesnį maistą.
  • Pasirinkite maistą, turintį mažai riebalų, ypač sočiųjų.
  • Kuo daugiau valgykite įvairių daržovių, vaisių, uogų ir grūdinių produktų.
  • Kuo mažiau vartokite cukraus ir saldumynų.
  • Kuo mažiau vartokite valgomosios druskos.
  • Valgykite reguliariai.
  • Gerkite daug skysčių.
  • Išlaikykite normalų kūno svorį.
  • Daugiau judėkite.

Sveikesnį pasirinkti lengviau

Lietuvoje savanoriškai maisto produktai gali būti ženklinami simboliu „Rakto skylutė“. Simboliu „Rakto skylutė“ ženklinami tie maisto produktai, kurie turi mažiau riebalų, cukraus ir druskos bei daugiau skaidulinių medžiagų nei kiti panašūs tos pačios grupės maisto produktai, šiuose produktuose taip pat neturi būti saldiklių. Maisto produktų ženklinimo simboliu „Rakto skylutė“ tikslas – gerinti gyventojų mitybą ir padėti vartotojams lengviau išsirinkti maisto produktus tarp kitų tos pačios grupės maisto produktų, mažinti Lietuvos gyventojų sergamumą lėtinėmis neinfekcinėmis ligomis, tokiomis kaip širdies ir kraujagyslių, onkologinės ligos, nutukimas, antrojo tipo cukrinis diabetas ir pan.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close