Cukrus mūsų maisto gaminiuose

Cukrus, yra vienas didžiausių mūsų organizmų priešas, su juo siejamos širdies ir kraujagyslių, onkologiniai ir kiti susirgimai. 
Rekomenduojama cukraus norma parai siekia 25 gramus, tai reiškia maždaug 5 arbatiniai šaukšteliai, Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja per parą neviršyti 5-10 šaukštelių. 
Nors ir cukrus išskiria laimės hormoną ir jo suvartojus pakyla energija, tačiau praėjus maždaug 20-30 minučių po cukraus suvartojimo, žmogus gali pajusti nuovargį, mieguistumą ar net alkio jausmą. Kitaip nei nuovargis, dėl perteklinio cukraus, lėtinių ligų rizika pasijaučia neiškart. Perteklinis cukrus skatina širdies ir kraujagyslių ligas, onkologines ligas, cukrinio diabeto, dantų ėduonies problemų atsiradimą, nutukimą. 
Paveikslėlyje pateikiam vaikų ir suaugusių žmonių mėgstamus maisto gaminius, pateikiame juose esančio cukraus kiekį gramais, arbatiniais šaukšteliais ir cukraus kubeliais.

 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close