Diena: 11 lapkričio, 2019

Fizinio aktyvumo nauda vyresnio amžiaus žmonėms:

Mažina blogojo cholesterolio lygį; Mažina šlapimo pūslės, 20 proc. mažesnė krūties ir storosios žarnos, gimdos, stemplės, inkstų, plaučių ir skrandžio onkologinių susirgimų riziką; Gerina kognityvines funkcijas; Mažina senatvinės demencijos  (taip pat Alzheimerio ligos) riziką; Gerina gyvenimo kokybę; Mažina nerimą ir depresiją; Gerina miego kokybę; Sumažina ir sulėtina kūno svorio augimą; Kūno svorio mažinimas derinat kartu …
Read more

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close